چهره هافرهنگ و هنر

ماجرای مهاجرت فریبرز عرب نیا بازیگر به کانادا و جنجال مصاحبه جدید

مهاجرت فریبرز عرب نیا بازیگر به کانادا با حواشی و جنجال ها و واکنش ها را ببینید که با انتشار مصاحبه جدید علیه مدیران حکومت و مسئولان مورد انتقاد گرفته است و برخی کاربران این کار او را نقد کردند و برخی نیز می گویند حرف بیراهی نزده است.

مهاجرت فریبرز عرب نیا بازیگر

فریبرز عرب نیا بازیگری که اینروزها به دلیل بازی در نقش مختار در سریال مختارنامه مورد توجه قرار گرفته، چند سالی است که به کانادا مهاجرت کرده؛ با انتشار فیلم مصاحبه جدید با صدای آمریکا درباره دلیل مهاجرت خود جنجال بزرگی بپا کرد، تا جایی که بسیاری از کاربران واکنش نشان دادند. فریبرز عرب نیا چند سال است که همراه با پسرش به کانادا مهاجرت کرده و گفته بعد از مهاجرتم راننده بیماران شدم. او مدتی است از بازیگری کناره گیری کرده و فعلا در کانادا زندگی می کند.

ماجرای مهاجرت فریبرز عرب نیا بازیگر به کانادا

او اخیرا گفته: در ایران، دایره دروغ، فساد، و کشتار اندیشه‌ها روز‌به‌روز شکل نهادینه‌تر و خشن‌تری پیدا می‌کند. فریبرز عرب‌نیا، روز جمعه ١٧ شهریور در اولین مصاحبه خود پس از خروج از ایران مدعی شد که گفت در ایران، دایره دروغ، فساد، و کشتار اندیشه‌ها روز‌به‌روز شکل نهادینه‌تر و خشن‌تری پیدا می‌کند.

بازیگر مختار در سریال مختارنامه به بخش فارسی صدای آمریکا گفت در ایران به دلیل «نگاه مستقل» هیچگاه در «دایره‌های حکومتی» و حتی «خانه سینما» خود را حل‌شده نمی‌دید و به همین دلیل دایره انتخاب‌ها و آزادی عمل او بسیار کمتر بود.
عرب‌نیا درباره مشکلات هنرمندان در ایران گفت حکومت سعی کرد نگاه، منش، و رفتار خود را «با فشار» بر اکثریت جامعه ایران از جمله هنرمندان تحمیل کند.

به نظر می‌رسد این مصاحبه منتقدانه و خارج از فضای رسمی، نقطه پایان عرب‌نیا در فضای وزارت ارشاد جمهوری اسلامی است. او در این گفتگو به وضوح از سیاست‌های رسمی در حوزه‌های مختلف انتقاد کرده و برخی منابع خبری دلیل عدم بازپخش سریال مختارنامه را همین مواضع تازه علنی شده عرب‌نیا می‌دانند.

فریبرز عرب نیا که مدتی است در کانادا زندگی می کند، اعلام کرد که از ایران ارز خارج نکرده است و مخارج زندگی اش در کانادا را از طریق کار کردن و رانندگی تامین می کند.
فریبرز عرب نیا گفت: من راننده بیماران هستم و آنها را جا به جا می کندم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا